Koszyk

Liczba produktów:: 0

Wartość:: 0,00 zł

edycja »


........... 

 

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Waluty

Wersje językowe

Reklamacje i zwroty

Wszystkie informacje na temat reklamacji i zwrotów znajdują się w Regulaminie udostępnionym na naszej stronie w zakładce Regulamin.

Dla Państwa wygody zamieszczamy jednak poniżej fragmenty Regulaminu dotyczące reklamacji i zwrotów.

 

Zwroty i prawo odstąpienia od umowy 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, każdy klient dokonujący zakupów w naszym sklepie może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny. 

Poniżej zamieszczamy wzór odstąpienia od umowy:


 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

– Adresat: TRANSLEJSZYN Arkadiusz Piątek, ul. Odkryta 53C lok. 34, 03-140 Warszawa. Adres mailowy:sklep@koszyk-prezentow.pl.

 

– Ja/My ……………………………………………………………………. niniejszym informuję/informujemy

o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………. .

 

– Data zawarcia umowy: …………………………………………………

/odbioru: ……………………………………………….

 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ……………………………………………………………………………………..

 

– Adres konsumenta(-ów): ……………………………………………………………………………………………………..

 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

……………………………………………………………………………………………………………

 

– Data: ……………………………………………


 

Mogą Państwo skorzystać z dostępnego na naszej stronie wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również napisać i przesłać własne oświadczenie. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Pismo można przesłać pocztą lub mailem. Adres mailowy sklepu:sklep@koszyk-prezentow.pl, adres pocztowy: ZWINKA CONCEPT ul. Odkryta 53C lok. 34, 03-140 Warszawa. 

Jeżeli skorzystają Państwo z możliwości przesłania odstąpienia od umowy drogą elektroniczną, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu również pocztą elektroniczną. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

Skutki odstąpienia od umowy 

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

Reklamacje 

Jeżeli Klient stwierdzi w zakupionym towarze wady lub uszkodzenia, powinien skontaktować się z obsługą sklepu (przesyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@koszyk-prezentow.pl) w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. 

Reklamowany towar należy odesłać na adres siedziby sklepu podany we wstępie do regulaminu. 

Sklep ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeżeli w tym czasie Klient nie otrzyma odpowiedzi, uważa się, że oświadczenie lub żądanie Klienta zostało uznane za uzasadnione. 

Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, Klient może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże Klient nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne. 

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. 

Klient może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń polegającego na mediacji. Informacje o stałych mediatorach oraz istniejących ośrodkach mediacyjnych udostępniane są przez prezesów właściwych Sądów Okręgowych.

Tutaj znajdziesz inspirację!


Copyright 2012 koszyk-prezentow.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

Sklep internetowy Shoper.pl