Koszyk

Liczba produktów:: 0

Wartość:: 0,00 zł

edycja »


........... 

 

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Waluty

Wersje językowe

Uwaga - dłuższy czas oczekiwania na przesyłkę

Drodzy Klienci, ze względu na dużą ilość zamówień, czas oczekiwania

na wysyłkę paczki może się wydłużyć do 5 dni. 

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę się rejestrować aby dokonać zakupu?

Nie, rejestracja nie jest wymagana podczas składania zamówienia.

Jednak zakładając konto w sklepie Klient zyskuje dodatkowe możliwości, jak np. podgląd statusu zamówienia i możliwość śledzenia przesyłki, dostęp do historii zamówień, możliwość zapisania adresów do wysyłki oraz możliwość otrzymania rabatów i kodów promocyjnych.

W

W

Jak długo trwa realizacja zamówienia ?

Generalnie zamówienia realizujemy z dnia na dzień. Jeśli produkty są w naszym magazynie, wysyłamy je w czasie do 48 godz. od otrzymania płatności lub złożenia zamówienia w przypadku przesyłki za pobraniem. Prosimy o zwrócenie uwagi podczas składania zamówienia na informację w jakim czasie jest realizowana wysyłka, ponieważ niektóre produkty są wysyłane w okresie do 3-4 dni, ale zawsze jest taka informacja.

Kurier dostarcza przesyłkę następnego dnia, po wysłaniu w dni robocze. Czas dostarczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej to z reguły 2-4 dni, natomiast Paczkomaty InPost z reguły 2 dni.

W niektórych przypadkach może się zdarzyć, że produktu nie będzie w naszym magazynie, w takiej sytuacji jednak sprowadzamy go z hurtowni i staramy się, aby został wysłany do Klienta jak najszybciej po dokonaniu płatności lub złożeniu zamówienia w przypadku przesyłki za pobraniem. Każdorazowo kontaktujemy się z Klientem, jeśli jest przewidywane jakieś opóźnienie.

 W

W

Co mam zrobić, jeśli chcę wysłać komuś prezent za pośrednictwem  sklepu?

Oczywiście jest możliwość wysłania prezentu za pośrednictwem naszego sklepu.

W tym celu, po umieszczeniu produktu w koszyku, wybraniu form płatności i dostawy i kliknięciu przycisku „Zamawiam” należy:

- wypełnić wszystkie wymagane dane i jeśli prezent ma być wysłany pod inny adres niż Klienta, należy zaznaczyć opcję „Inny adres wysyłki” i wpisać go.

- w polu Dodatkowe informacje (poniżej) należy wpisać WYŚLIJ JAKO PREZENT. 

Oczywiście wszystkie produkty w opcji WYŚLIJ JAKO PREZENT są ładnie zapakowane.

W takim przypadku rachunek za zakup zostanie wysłany na adres Klienta, a sam prezent w ładnym opakowaniu - do osoby i na adres, który zostanie nam wskazany jako adres do wysyłki.

UWAGA!

W przypadku wybrania opcji WYŚLIJ JAKO PREZENT nie jest dostępna możliwość płatności za pobraniem.

Korzystając z opcji WYŚLIJ JAKO PREZENT Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów w porównaniu do normalnej wysyłki.

 

Czy przyjmujecie zwroty jeśli towar nie spełni oczekiwań ?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Szczegółowe warunki zwrotów i reklamacji są opisane w Regulaminie zamieszczonym na stronie.

Wzór odstąpienia od umowy jest zamieszczony w Regulaminie oraz w zakładce Reklamacje i zwroty.

 

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Niestety nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, jesteśmy wyłącznie sklepem wysyłkowym, dlatego nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście. 

 

Czy opcja pakowania na prezent jest również na Allegro?

Tak, oczywiście wszystkie zakupione na Allegro produkty możemy zarówno zapakować na prezent, jak również wysłać jako prezent. 

 

  

 

Tutaj znajdziesz inspirację!

{nocache:052732297a9c9de1a4cd62bbd1af3e6a#0}


Copyright 2012 koszyk-prezentow.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

Sklep internetowy Shoper.pl